Уфф тая тема с маслото се клонира всяка година поне по двапати.
Ок моторно масло за 16 000 обр/мин значи трябва да издържа на 6000 обр/мин без проблем ДА АМА НЕЕ БАШ ТАКА
Характеристиките на едно масло се променят при температура не при обороти на двигателя.
Затова при избора на масло се гледа в какъв климатичен пояс живееш. После проверяваш какви температури подържа маслото в двигателя. За нашия климат и нашите кочини подържат през лятото м/у 90 и 130 градуса. А когато почнеш да даваш яко газ температурата и повече. Докато при моторите маслото е на значително по ниски температури 80-110 градуса.
После гледаш дали си с хидравлични повдигачи или механични. И така се определя какво масло да си сипете в ДВГ. И накрая стигаш до извода че ти трябва каквото и да е 10в60 ..................................... по новите коли има та си следят вискозитета ма маслото и те казват кога да го смениш.
П.С в крайна сметка по състезанията съм си доливал и старо масло важно е маслото да е до гореее. Алфата я карам с репсол 10в40 което е голям боклук обаче след като е до горе проблем няма само дето го гори след 6000обр/ми понеже на тези температурната му граница 110 градуса не издържа и то се разпрашава (става много течно )
Ок моторно масло за 16 000 обр/мин значи трябва да издържа на 6000 обр/мин без проблем ДА АМА НЕЕ БАШ ТАКА
Характеристиките на едно масло се променят при температура не при обороти на двигателя.
Затова при избора на масло се гледа в какъв климатичен пояс живееш. После проверяваш какви температури подържа маслото в двигателя. За нашия климат и нашите кочини подържат през лятото м/у 90 и 130 градуса. А когато почнеш да даваш яко газ температурата и повече. Докато при моторите маслото е на значително по ниски температури 80-110 градуса.
После гледаш дали си с хидравлични повдигачи или механични. И така се определя какво масло да си сипете в ДВГ. И накрая стигаш до извода че ти трябва каквото и да е 10в60 ..................................... по новите коли има та си следят вискозитета ма маслото и те казват кога да го смениш.
П.С в крайна сметка по състезанията съм си доливал и старо масло важно е маслото да е до гореее. Алфата я карам с репсол 10в40 което е голям боклук обаче след като е до горе проблем няма само дето го гори след 6000обр/ми понеже на тези температурната му граница 110 градуса не издържа и то се разпрашава (става много течно )
Comment