Известие

Collapse
No announcement yet.

Масло и филтри за 145 2.0 16v QV

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Уфф тая тема с маслото се клонира всяка година поне по двапати.
    Ок моторно масло за 16 000 обр/мин значи трябва да издържа на 6000 обр/мин без проблем ДА АМА НЕЕ БАШ ТАКА
    Характеристиките на едно масло се променят при температура не при обороти на двигателя.
    Затова при избора на масло се гледа в какъв климатичен пояс живееш. После проверяваш какви температури подържа маслото в двигателя. За нашия климат и нашите кочини подържат през лятото м/у 90 и 130 градуса. А когато почнеш да даваш яко газ температурата и повече. Докато при моторите маслото е на значително по ниски температури 80-110 градуса.
    После гледаш дали си с хидравлични повдигачи или механични. И така се определя какво масло да си сипете в ДВГ. И накрая стигаш до извода че ти трябва каквото и да е 10в60 ..................................... по новите коли има та си следят вискозитета ма маслото и те казват кога да го смениш.

    П.С в крайна сметка по състезанията съм си доливал и старо масло важно е маслото да е до гореее. Алфата я карам с репсол 10в40 което е голям боклук обаче след като е до горе проблем няма само дето го гори след 6000обр/ми понеже на тези температурната му граница 110 градуса не издържа и то се разпрашава (става много течно )
    Last edited by rijko; d.m.y г., 13:26.
    Опел Кадет GSI
    166 2,4 JTD
    ако мислиш че е здрава дай та тествам

    Comment


    • #17
      Масло и филтри за 145 2.0 16v QV - допълнение

      Относно последното разсъждение на rijko....малко се е пообъркало момчето, температурите на изпарение на моторните масла са около 200 и над 200 градуса Целзии...
      Извода е, че при тези 90-130-150 маслото си работи и си охлажда и си върши работата.
      Оборотите са доста важен компонент, при високи обороти се прекъсва масления филм, а щом това масълце държи при 16000 оборота, извода е ясен.....
      Искам да спомена и едни филтри, пак по темата на Стайков - UFI, много са яки, ползват ги във Формула 1.
      Last edited by tonov; d.m.y г., 22:56.
      Alfa Romeo 146 1.6 t.s.

      Comment


      • #18
        Ксенум карбон графит - http://salditurbo.lt/xenum/category/oils/?lang=en
        Маслен филтър "MANN" - https://www.mann-hummel.com/en/corp/...ilter-systems/

        Повече от доволен съм и определено си заслужават парите
        sigpic
        33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
        Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

        Comment


        • #19
          е сега ако ще слагате добавки, това е добавката
          http://xado.unacs.bg/
          Графита се ползва още от втората световна, ако не се лъжа...........

          ---------- Post added at 07:55 ---------- Previous post was at 07:46 ----------

          Към V@K@T@, тия филтри "MANN", не казвам, че са лоши, но като разгледах сайта който си дал.... се оказа, че нямат италиански сертификат за качество, все пак караме италиански коли.........
          Last edited by toto99; d.m.y г., 10:59.
          Alfa Romeo 146 1.6 t.s.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от toto99 Покажи съобщение
            е сега ако ще слагате добавки, това е добавката
            http://xado.unacs.bg/
            Графита се ползва още от втората световна, ако не се лъжа...........

            ---------- Post added at 07:55 ---------- Previous post was at 07:46 ----------

            Към V@K@T@, тия филтри "MANN", не казвам, че са лоши, но като разгледах сайта който си дал.... се оказа, че нямат италиански сертификат за качество, все пак караме италиански коли.........
            Аз карам само с такива филтри и съм доста доволен от тях.А тази добавка използвал ли си я и имаш ли някакво наблюдение над нея,понеже в сайта написаното е доста обнабеждаващо.
            Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
            Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
            Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
            Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

            Comment


            • #21
              Тази добавка е супер, от 5 год, 40000км съм с нея и колата се държи перфектно /1.6 TS/. Кара се на ръчки, като кача някой голфар се бие по челото и вика 6000 оборота бах....... му.
              Alfa Romeo 146 1.6 t.s.

              Comment


              • #22
                Някак си много добре изглежда за да е истина.Ще ми се да го пробвам,но ме е страх да не роди тризнаци
                Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
                Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
                Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
                Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от toto99 Покажи съобщение
                  Защо заключихте хубавата тема.......
                  Относно последното разсъждение на rijko....малко се е пообъркало момчето, температурите на изпарение на моторните масла са около 200 и над 200 градуса Целзии...
                  Извода е, че при тези 90-130-150 маслото си работи и си охлажда и си върши работата.
                  Оборотите са доста важен компонент, при високи обороти се прекъсва масления филм, а щом това масълце държи при 16000 оборота, извода е ясен.....
                  Искам да спомена и едни филтри, пак по темата на Стайков - UFI, много са яки, ползват ги във Формула 1.
                  М да проверих и бабами е на твоето мнение че качеството на маслото се определя от оборотите. И че маслото охлажда............ А тя не расаждава тя го знае много години е пекла с чушкопека.
                  Извинявам се много съм зле


                  Класификация на моторните масла по SAE

                  2. Основни свойства на маслата Свойствата се разделят на 5 основни групи: 1. Изискване към вискозитета = температурна характеристика и устойчивост на маслата; 2. Изисквания, отнасящи се към триенето и износването; 3. Склонност на маслата да образуват най-различни отлагания; 4. Защита от корозия, малка изпаряемост, съвместимост на работа с най-различни уплътнения, охлаждаща и уплътнителна способност 5. Токсикологичните и екологичните показатели, възможности за смесване и икономически изисквания. Свойства на маслата:


                  1. Вискозитет - силата на взаимното сцепление на частиците. благодарение на което масления слой между триещите се повърхности не се разкъсва. При повишаване на температурата на маслата, вискозитета им намалява, а при ниски температури се повишава. Летните масла имат по-голям вискозитет и са по-гъсти от зимните. За доброкачествени масла се считат тези, които при повишаване на температурата не си изменят вискозитета или го изменят в малки граници. Ако температурата на маслата се понижава от 100 до 50 С , вискозитета му се увеличава 4-5 пъти. Недостатъчния вискозитет ще доведе до голямо износване на детайлите от бутално-цилиндровата група и обратно ще се затрудни пускането на двигателя.
                  Last edited by rijko; d.m.y г., 14:40.
                  Опел Кадет GSI
                  166 2,4 JTD
                  ако мислиш че е здрава дай та тествам

                  Comment


                  • #24
                    5. Маслата имат и трети вискозитет. За съжаление той не се нормира по никакъв начин на опаковките. Този трети вискозитет е при температура 150 град. Целзий. Това е температурата на която се нагрява маслото в маслената магистрала и по сегментите на цилиндъра.
                    http://racing-mania.com/browse/category/id/9/
                    Alfa Romeo 146 1.6 t.s.

                    Comment


                    • #25
                      Наздраве прав си. А на мен когато ми остане време ще пусна дълга тема. Как човек да си избира маслото.
                      Опел Кадет GSI
                      166 2,4 JTD
                      ако мислиш че е здрава дай та тествам

                      Comment

                      Working...
                      X